tirsdag 7. september 2010

Så glad så glad..

Nå ligger jeg under pleddet. Kveldsmaten er inntatt og nå slapper jeg heeelt av fram til jeg skal legge meg om litt:)

Det er så utrolig mye moro som skjer om dagen, men jeg kan ikke si så mye om det enda:) Hehe. Det er litt slemt men... Det kommer det kommer:)

De siste dagene har egentlig gått i ett.. Det har vært kos med vesla og jobbing. Det er jo en helt vanlig hverdag men. Noen ganger så går dagene så fryktlig fort. Det er trist. Det er dager jeg aldri får igjen. Men men. Sånn er det.. Nå ble det veldig mye rart her. Jeg er litt sliten da se. Lillemor ville så veldig kose med mamman sin når jeg kom hjem fra jobben, så jeg har lagt sammen med ho i senga vår. Ho har holdt rundt halsen min og klemt meg hele tiden. Guri så deilig det er.. Lille jenta mi begynner å bli så stooor.

Jeg har ikke fått lagt inn noen bilder enda så det blir et kjedelig innlegg:( Men sånn er det noen ganger. Det er ikke alltid man får tid til alt.

JOOOO.. Telefonen min har blitt borte i posten da eller. Jeg skulle sende den inn til forsikrings selskapet for at jeg skal få en ny en, men den har blitt borte og det er ingen som vil ta ansvar for det. Fint det.. Duste posten:(

Jaja.. Nå skal jeg se litt på csi før det er kvelden. Ha en fin kveld videre.

Klem <3

2 kommentarer:

  1. Så dumt at telefonen din er borte! Måtte du SENDE den til forsikringsselskapet? Hvor kjøpte du denne, da? På nett? Tror nesten jeg anbefaler å kjøpe sånt i butikk, så kan du bare levere den der. Hvis det er service kan du levere den i butikk selv om du har kjøpt den på nett, så lenge du har kvitteringen, men forsikringssaker vet jeg ikke.

    SvarSlett
  2. Jeg fikk en sånn konvolutt som jeg skulle sende den inn i. Etter det så hørte jeg lissom ikke noe. Neste gang så kjøper jeg telefon i butikk. Det er så mye enklere og forholde seg til hvis det skal skje noe. Men man lærer så lenge man lever:)

    SvarSlett