torsdag 2. september 2010

Det lukter så frisk og godt...

God formiddag:)

Nå har jeg nettopp hengt opp en klesvask og satt den ut i det nydelige høst været. Verandadøra står på vid gap og slipper den deilige friske lufta inn. Det lukter så frisk og godt av høst.

Jeg og Alma Sofie har vært en tur ute og handlet idag. Hun fikk et par sko til bursdagen sin, men siden det nærmer seg kaldere tider så ville jeg bytte de til noen støvler. Hun har så mange sko av før av. Men de hadde de ikke fått inn enda så da ble det en tilgodelapp. Jeg får passe godt på den.

Jeg har også fått handlet inn litt vinter stæsh. Mamma kjøpte lue og vanter til henne her om dagen, men det kan jo være greit og ha litt mere. Så da kjøpte jeg et sett med lue, hals og votter. Jeg syns hals er helt genialt. Det blir jo ganske kaldt i de små halsene dems så da er det greit og ha noe som varmer:)



Deilige duse farger...

Jeg fikk også kjøpt meg noe.. En fin høst jakke som jeg har sett etter lenge. Må jo bytte ut garderoben innimellom. Nå trenger jeg bare et bar støvletter. Jeg fant noen fine i går, men de hadde de ikke i min str selvfølgelig. Jeg som aldri finner noen sko:( Jaja.. Jeg får lete videre.

Nå venter jeg på at Pernille skal komme. Det blir koselig:) Vi kan sitte og høre på den vesle hakkespetten som sitter utenfor. Alma Sofie sover så det er veldig stille her. Deilig:)

Kan slenge med et lite bilde av datanerden min:)



Ha en super fin dag i dette nydelige høstværet.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar