søndag 19. september 2010

Her er vi

Hei alle sammen:)

Nå sitter jeg og slapper av i 2 min. Vesla sitter på gulvet og leker og koser seg. Vi har spist toast og kost oss på morrakvisten.

Vi har vært alene i 2 netter nå for mannen har vært og syklet bmx i Oslo. Så vi har hatt en skikkelig jente helg. Det har vært kjempe koselig. Men det slutter ikke nå..Etterpå så skal vi på Atrid Lindgren show med sang og dans. Det blir nok veldig moro. Jeg har et tantebarn som er med i en teatergruppe. Alma Sofie har vært med noen ganger når ho var inni magen og en gang utenfor. Ho var helt gal når vi var der sist. Ho skrek og klappa og var helt i hundre. Så jeg gleder meg til og se hvordan det blir denne gangen.

Dagene går egentlig med på jobb og kos med jenta mi. Jeg er veldig fornøyd med hverdagen våres. Begynner jeg tidlig så får jeg kosa meg med ho på morran føre jeg levere ho til mamma eller søstra mi. Jeg henter ho da i halv 3 tiden og har hele ettermiddagen sammen med ho.
Begynner jeg seint så får jeg vært sammen med vesla fra morran av til klokka 2. Ho sover jo da som regel når jeg kommer hjem fra jobb, men det gjør ingenting siden jeg får så mange timer sammen med ho på formiddagen. Så jeg syns ikke dette er noe problem. Hadde jeg levert ho fra meg tidlig selv om jeg begynner sent så hadde det nok vært anderledes, men jeg føler at det ikke er noe vits når jeg er hjemme. Da vil jeg jo bare være sammen med ho. Så det er så deilig at vi har det sånn som vi har det og at vi har muligheten til det.

I går så hadde jeg en kjempe koselig kveld med verdens beste Pernille. Vi spiste baktpotet og godis mens skal vi danse gikk i bakgrunnen. Kjempe koselig var det. Oskar får dra bort litt oftere. Hehe..

Oohhh.. Det kommer til og bli så spennende framover!!!!

Nå skal jeg legge vesla for en lang lur før det bærer til mamma og pappa(forhåpentligvis) på middag føre det er tid for show.

Her er det noen bilder fra den siste tiden:)


Her er prinsessa sin første ordentlige hårklipp.


Det var til tider ikke så veldig lett for og si det sånn:)


Jeg var en liten tur på kjøkkenet istad og når jeg kom tilbake så hadde vesla tatt med seg pledder sitt og lagt seg i kurven til katten:):) Her ligger ho faktisk og leker med en lekemus:)


Jeg kunne ikke gjøre noe annet enn og le:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar