fredag 3. september 2010

Natta

Nå har vi tatt kvelden. Snart nattan.. Jeg har lagt under pleddet på sofan og sett på x-faktor og jeg har grått. Herlighet.. Jeg er så følsom at det er helt lattelig noen ganger. Det skal seriøst ingenting til før tårene triller.. Da er det kanskje på tide og legge seg. Hehe..

Idag har jeg vært på jobb og jeg har vært hjemme med familien min. Jeg overrasket mamma og søstra mi med en nydelig blomst for at de er så snille og passer på lille skatten min <3

Vi har også vært og besøkt våre nye flotte naboer som er veldig koselige:) Ekstra hyggelig siden det er barndoms veninna mi:) Så jeg håper vi kan bli gode venner med de:) Kanskje bli bedt på rådyr:) Hahahaha:)

Nå skal jeg legge meg og sove til i morgen.

Natta alle vakre mennesker der ute..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar