torsdag 23. september 2010

Hello brunette..

Nå har jeg nettopp farget håret mitt.. Jeg gikk fra blond akti til brunt. Det har vært en kamp og få håret mitt lyst. Jeg vil aller helst ha nesten hvitt, men jeg har innsett at det aldri kommer til å skje.
Nå har jeg heller ikke vært så fornøyd med og være blondine så da var det greit og gå tilbake til fargen jeg har vært trofast med i mange år:)

Det er veldig skjeldent jeg bruker samme hårfarge. Denne gangen prøvde jeg Essetial color fra Schwarzkopf(for et vanskelig navn) og jeg må si at jeg ble veldig fornøyd.
Fargen luktet ikke vondt. Det var en frisk blomster lukt på den. Den måtte bare sitte i 20 min. Og det beste.... Jeg er alltid så glad i disse små flaskene med kur som følger med.. Vel i denne så fulgte det med en hel tube. Og den kan være ganske så drøy hvis du ikke bruker en hel neve:)
Johooo..
Så denne kan absolutt anbefales:)

Idag har vi kosa oss ille. Først så lagde jeg tomat suppe og pannekaker til middag. Det var en jente som likte ja.Ho bare satt og gapte hele tiden. Hehe. Det var ille godt med skikkelig mat:)
Etter det så kosa vi litt på sofan og lekte litt.. Så tok vi turen til sverige..

Når vi kom ditt så hadde vesla hatt et lite uhell så da var det rett inn i klesbutikken for og få noen nye klær. Var ikke lei meg for det.. Hehe. Snille mannen min kjøpte en del klær til meg også <3 Så vi er veldig heldige:)
Vi kjøpte litt mat og brus IKKE noe godis og bare tittet litt.

Så kjøpte vi noe kjempe fint noe som jeg skal vise dere etterhvert..

Nå får jeg snart lov og si det jeg må holde hemmelig også:) Gled dere:):)

Ha en strålende kveld alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar