søndag 26. september 2010

Ut i skogen..

Idag har vi hatt en helt nydelig dag. Kan jo ikke skryte av at det er så fint vær ute, men det er da opphold:)

Vi kledde på oss skikkelig med varme gode klær. Vi fant fram litt pølser og ved også satte vi oss i bilen. Vi fikk med oss noen flere da. Min mamma og tantebarnet vårt Mathilde. Vi hadde det kjempe koselig. Alma Sofie stor koste seg ute og sa ikke stort annet enn OJ.
Vi fikk fyr på bålet med en gang:) Flinke vettu:)

Fine bålet vårt <3


Far og datter koser seg med grillpølse.


Prinsessa som spiser sjokolade og leker med barken samtidig.En veldig dårlig kombinasjon egentlig:)


Mor og datter koser seg ved bålet..


Lille familien vår <3


Vi har ihvertfall kost oss veldig. Alma Sofie tar seg en liten lur. Man blir ganske trøtt etter en tur i skogen. Jeg kjenner at øyelokka mine er ganske så tunge.. Hehe. Men det hjelper bare og få tatt en liten pust i bakken.
Egentlig så skulle jeg ha ryddet og gjort rent her ser jeg, men kjenner jeg at kreftene har gått sin vei. Kanskje de kommer tilbake seinere idag. Jeg håper det:)

Ha en kjempe fin søndag alle sammen<3>

3 kommentarer:

  1. Så koselig :) Neste gang vil jeg være med også <3

    SvarSlett
  2. Superkoselig! Man skulle gjort sånt mye oftere. :-)

    SvarSlett
  3. Ja du må være med neste gang <3

    Helt klart at dette må gjøre oftere. Det er jo så utrolig koselig:)

    SvarSlett