torsdag 30. september 2010

Se hva vi har kjøpt..

God morgen:)

Prinsessa sover etter at dagen startet litt tidlig så da ble det en tidlig lur også.
Jeg sitter og drikker en cola boks siden jeg ikke får i meg stort annet. Veldig greit at dette er lov når man er gravid. Men så snart matlysten er tilbake så er det slutt. Jeg skal ikke opp så mange kilo som sist.

Jeg sitter her og er egentlig veldig spent. Jeg er ganske sikker på at en vennine er på føden nå:):) Jeg har hatt mine mistaker siden i går kveld, men istad fikk jeg meld av Oskar at mannen hennes ikke var på jobben idag. Hmmm.. Så nå venter jeg egentlig bare på telefon:) Jeg håper virkelig at alt går bra altså. Og at de snart har lille prinsessa i armene dems.

Iiiik jeg gleder meg til det er min tur igjen jeg. MEN denne gangen så skal jeg kose meg mere med graviditeten enn jeg gjorde sist. Bare formen kommer tilbake:)

Igår hadde jeg en kjempe bra dag. Jeg hadde skikkelig energi og dagen gikk kjempe fort. Det har nok noe med at jeg gjorde noe hele tiden. Vi har jo masse og pakke opp så det er lissom ikke noe tid for og henge på latsiden. MEN i går når det nærmet seg slutten så kjente jeg det i korsryggen... Den stikkende smerten som jeg hadde i 20 uker sist. Da kom jeg meg fort ned på stolen ja. Det gav seg med en gang.
Denne gangen så skal jeg lytte til kroppen min. Gi meg når det er nok. Heller ta en liten pause enn og presse seg selv. Det har ingen noen glede av.
Jeg fikk henvisning av legen til fysioterapaut når jeg var der sist. Jeg sa nemlig at jeg var liveredd for at jeg skal bli sånn igjen. Det ødela litt for meg. Dagene gikk såååå sakte lissom. Så jeg får ta en telefon snart. Bedre og starte for tidlig enn for seint.

Slet dere med bekkenløsning?

Nå er det søren ikke lenge til det er jul i butikken.. Å jeg gleder meg. Jeg ELSKER jul. Kan ikke få sagt det nok. Hehe..

JOOOO.. Jeg skulle jo vise dere hva jeg og Oskar kjøpte her om dagen. Vi er egentlig gale. Eller Oskar er gal.. Det var han som sa vi skulle kjøpe den..




Vi har kjøpt søskenvogn.. AAA.. Det var kjempe tilbud på den så vi måtte bare slå til selv om det er alt for tidlig. Vi har vært og sett på vogner lenge, og vi har vært veldig fra, og tilbake.. Vi falt til slutt for denne Babytravel Dublin.

Hva syns dere??

Ha en fin dag <3

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempe fin vogn, det er jo så stas =) Viktig å ta vare på seg selv i de neste mnd, men det er jammen ikke lett!! =)

    SvarSlett
  2. Ja det er moro med vogner:):)
    Det blir nok ikke så lett men:P Det er jo lov og prøve:)

    SvarSlett
  3. hei. ser det en en god stund siden du postet dette innlegget. men jeg driver å sjekker ut søskenvogner, og fant denne på siden din. venter en liten om 8 uker, og lillebror er 1.8 år når babyen kommer. er dere fornøyd med vognen? kan man dra kalesjen på sportsdelen litt lenger frem enn bare rett over hodet?
    :-)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Den nye babyen har ikke kommet enda:) hehe:) Så jeg har desverre ikke fått prøvd den, men den virker veldig fin.

    Man kan dra kalesjen litt lenger fram ja:)

    SvarSlett