fredag 1. oktober 2010

Fyyyy

Fyyyy.. Nå vet jeg hvordan bestissen Pernille hadde det når jeg fødte... Pernille var den jeg sendte meld til etter mamma. Og da var det ganske maaaane timer til vesla var ute.. Nå ligger veninna på føden( falsk alarm her om dagen) Det siste vi fikk høre var at det var 5cm. Det er jo halveis:)
Oskar sendte en meld til mannen, men nå har vi ikke fått svar så da regner jeg med at ho har det ganske så vondt nå. Jeg blir skikkelig stressa kjenner jeg. Sjekker telefon hele tiden og klarer ikke tenke på noe annet.

Wææææ.. Ønsker dem bare masse lykke til. Håper at ho er ute før jeg skal sove.. Hehe:)

3 kommentarer:

  1. åhhh, nå er jeg spent altså. kjenner hun jeg også!! Når hadde hun 5 cm da? Har fødselen vart lenge da? Syns jeg kjenner det på kroppen! hehe.. ille spennende!!!!

    SvarSlett
  2. Ho hadde 5 cm i 1700 tida ca.. Har enda ikke hørt noe, men nå regner jeg med at det har skjedd noe:) Bare venter på meld:) De dro på sykehuset klokka 0800 i går.. Jaaaa jeg kjenner det jeg også.. Hehe:) Håper jeg hører noe snart!!!

    SvarSlett
  3. Får inderlig håpe at det har skjedd noe nå ja!!!! Og at alt har gått bra!! Fødsler er noe spesielt når man har kjent det på kroppen selv :)

    SvarSlett