mandag 18. oktober 2010

God kveld

God kveld i stuen.

Nå har jeg kost meg med en stor kopp kakao med krem mens regner trommer på ruta.
Det nye nr av vakre hjem og interiør er lest. Jeg må minst lese det 5 ganger til før jeg er helt fornøyd:)
Lillemor sover søtt i senga si etter mat og et deilig bad sammen med mamman sin. Det syns ho er ille moro se når vi bader sammen. Da bare ler og tuller ho. Vi kaster ball og plasker på hverandre:)
Jeg skiftet på senga hennes før ho la seg. Helt ren unge i en helt ren seng. MMM..

Kanskje jeg skal skifte på senga vår før jeg legger meg også. Det er jo ikke noe så deilig som å legge seg nydusja i en ren seng:)

Vi driver og titter etter en liten tur rundt juletider. En handletur/kosetur. Jeg syns det er så koselig å gå på tivoli i Gøteborg når det er juletider. Det er så utrolig koselig der. Så vi får se om vi får det til. Spørs om jeg får fri fra jobben. Hehe. Det er jo midt i kjøret:)

Jeg har fåt gjort ferdig hylla mi idag. Jeg har brukt drill tillåme. Så i morgen skal jeg prøve å henge den opp. Hehe. Kan jo håpe at jeg klarer det:)

Nå skal jeg se ferdig 71 grader nord, mens jeg spiser kveldsmaten min. Så skal jeg inn og skifte på senga for så og sove godt helt til i morgen:)


I morgen skal jeg fortelle noe som hjelper meg med bekkenløsningen:)

Klem


2 kommentarer:

  1. Hvis dere først skal til Göteborg, så må dere virkelig dra innom Gekås, Ullared også. Det er 45 min lenger inn i Sverige, men det er et DIGERT sted med masse billige ting:) Jeg handler alltid klær, undertøy, sokker osv der, samt julegaver. Får så mye for pengene! Sjekk ut gekas.se, om du lurer på noe:) Eller spør meg! :)

    SvarSlett
  2. Tjæææ. Jeg vet ikke helt om jeg får med meg Oskar ditt altså. Hehe. Vi tenkte litt sånn kosetur og gå i gågaten og titte og gå på cafe og sånn vi. Orker ikke noen store kjøpesenter tror jeg:)

    SvarSlett