torsdag 21. oktober 2010

Her er jeg igjen.

Hei hei:)

Nå er jeg her igjen:) Etter noen dager som jeg har vært utslitt så har jeg fått litt energi igjen. Så mye energi at jeg har vasket hele huset før klokken 10:) Det er ikke dårlig. Bare jeg ikke bruker all energien min nå da så jeg er utslitt på jobben etterpå..

Torsdag, fredag og lørdag så er det 3 dagers på Stopp. Vi har hatt en skikkelig opprydding i butikken så det er utrolig mye fint som er på tilbud så det lønner seg og ta seg en tur ned og se:)

Prinsessa mi sover og jeg har nettopp satt en sjokoladekake i ovnen. Oskar spurte pent om jeg kunne lage det til han så da kan jeg jo ikke si nei:) Mamma kommer opp etterpå for og se etter Alma Sofie litt så da kan ho ta seg et stykke også.

Idag så er prinsessa 14 mnd alt. Tiden flyr altså. Den løper på en måte av gårde, men jeg tar beina fatt og løper etter. Her er det ikke noe som skal gå meg forbi. Det er når man får barn at man skjønner hvor fort tiden går. Og dette er noe som vi aldri får tilbake igjen. Og det er litt trist, men det er mye vi enda ikke har fått oppleve så det er noe vi kan se fram til.

I går så kjente jeg spark for første gang. Det var etter at jeg hadde lagt meg så kom det 3 dunk etter hverandre. Det var kjempe herlig og kjenne. Nå er jeg snart 4 mnd på vei. Eller 15+4 da. Det går så utrolig fort. Snart så sitter jeg der med en liten igjen.
Det er 22 dager igjen til ultralyd. Det gleder jeg meg til. Jeg håper virkelig at alt er som det skal og at vi får vite hva det er som gjemmer seg der nede. Jeg har drømt at det er en gutt og Oskar en jente så da får vi se hvem som har rett. En av delene blir det jo:)

Om tirsdagen så kom filmen som jeg nå har ventet i mange år på. Det er den filmen som betyr mest for meg av alle filmene jeg har..


ÅÅÅ.. Den er så fantastisk. Vi har allerede sett den 1 gang. Det blir nok et par til. Alma Sofie syns den var ille fin tror jeg. Ihvertfall når det var musikk der:)

Nå skal jeg slenge meg ned på sofan og ta noen minutter før lillemor våkner.

Ha en fin dag dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar