lørdag 2. oktober 2010

Jeg vil gratulerer Hege og Dag med lille Wilhelmine <3

Endelig så kom lille vakre.. Jeg tror aldri jeg har vært sånn før. Jeg våknet klokka 1 inatt. Og jeg lå bare og tenkte på Hege. Hehe. Det er joveldig koselig for ho da, men jeg kjente at jeg var så spent. Jeg lurte på om alt gikk bra og om hun hadde kommet. Det er jo så spennende denne tiden. Denne vente tiden. Jeg har jo fulgt henne siden ho var 3 mnd på vei. Og nå kom dagen.

Jeg vet at neste gang noen skal føde så vil jeg helst ikke vite noenting om hvor eller når. Det er jo så utrlig stressende. Eller med Pernillemor så hadde det vært greit og få vite. Hehe. Der vil jeg også være med.. Haha.
. Eller ikke...

Hurraaaa.. Idag kom det jeg har venta på i ca 2 mnd. Endelig så er min kjære Iphone tilbake.
Etter mye mas så sendte forsikrings selskapet som egentlig ikke har noe med dette og gjøre meg en ny telefon. Og ikke bare det. Jeg hadde bare 3G.. Jeg fikk nå en
3GS.. Kan jo ikke klage på det. En liten oppgradering tillåme <3>Me and my beloved phone<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar