lørdag 23. oktober 2010

Skal vi danse?

God lørdag:)

Nå sitter jeg med turban på hodet og bare slapper av. Vesla sover i senga og gubben sover på sofan. Totalt stillhet er ganske godt i ny og ne.

Idag skjer det noe spennende se. Jeg er så heldig at jeg får være med broren min inn til Oslo for og se på skal vi danse. Så det blir ille moro. Vi er 5 stk som drar innover. Så dere får se etter meg på tv. Vi skal sitte ved et bord:)

I morgen er jeg faktisk 4 mnd på vei. Hjelp så fort det går. Bare 5 mnd igjen nå. Det går ganske fort skal jeg si dere. Vi gleder oss masse da. Når vi spørr prinsessa hvor babyen er så peker hun på magen min og koser den. Hihi. Vakker ho se. Ho skjønner nok ikke at det er noen der inne, men det er jo ille søtt for det. Kanskje ho skjønner det mere når jeg blir større:)

Kan jo slenge med et magebilde jeg tok i stad da:)



Den begynner jo å komme seg litt:)

Ha en kjempe fin lørdag alle sammen..

3 kommentarer:

  1. Så deg mange ganger på tv.. :) Håper dere koste dere masse! Kan tenke meg at det er gøy å være der å se det skikkelig! :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Oi, se der ja. Gravidmagen syntes godt nå. Så herlig! Jeg skulle så ønske det var jeg som var 4 mnd på vei. Får litt kriblinger i magen når jeg så gravidbildet ditt. Glad på dine veiene & en aldri så liten smule misunnelig (på en positiv måte). Klem :)

    Forresten, hvis jeg kan spørre, hvor lang tid tok det før du fikk tilbake mensen etter første fødsel? Jeg har gått 6 mnd uten nå. Liker ikke.

    SvarSlett
  3. Karoline: ja det var super moro og være der:):):) så på opptaket i går og vi var litt mere på tv enn det vi trodde:):) hihi:)

    Fru hoskelsen: det er veldig deilig å være gravid igjen.. Nyter det på en helt annen måte nå. Jeg er så mye mere avslappet:) jeg fikk den tilbake etter 4 mnd tror jeg.. Det kan jo ta ganske lang tid så det er bare og holde tolmodigheten oppe:):)

    SvarSlett