tirsdag 12. oktober 2010

God morgen

God morgen..

Idag har det vært en tøff start på dagen kjenner jeg. Alma Sofie har vært veldig sinna og det er slitsomt. Jeg blir jo ganske fortvilet der jeg sitter og prøver og få opp humøret hennes. Samme hva jeg gjorde så var det galt. Jeg ble skikkelig redd for hva det var med ho, men så stoppet jeg litt opp og tenkte.... Hun kan faktisk ha en dårlig dag hun også...

Det endte med at jeg satt ho i badekaret og lot henne roe seg litt. Så gikk jeg inn i senga med ho.. Jeg tror ikke ho sover, men det er stilt der inne. Kanskje det hjelper og ta en liten timeout. Eller at ho trenger og være for seg selv. Ikke vet jeg. Nå gråter ho ihvertfall ikke lenger..

Jeg sitter og koser meg med en brødskive med leverpostei, majones og masse agurk på. Også et STORT glass med sjokolademelk. Det er en ting som jeg hadde fra forrige svangerskap. Jeg måtte ha sjokolademelk. Det er ikke så veldig sunt at det gjør noe, men det er jo ille godt. Etter at vesla kom så har jeg ikke drukket så mye at det gjør noe, men nå må jeg ha et glass hver dag igjen:) Hihi.

Nå er jeg 14 uker alt. Jeg syns det går så alt for fort. Det føles som om det er mandag og fredag hele tiden. Merker det etter at jeg har fått barn at tiden flyr så fort. Det skjer noe hele tiden og jeg prøver og henge med her, men det er ikke alltid lett. Derfor er det viktig for meg at jeg setter meg ned og tenker litt over dagene. Hva vi har opplevd og hva som har skjedd. La det få synke inn og nyte det.

Jeg lurer på om jeg skal ta en tur til Sverige idag.. Vi pleier og dra ditt for og handle barnemat. Det er så utrolig mye større utvalg der pluss at vi sparer noen kroner da. Nå spiser jo vesla som regel det vi spiser til middag, men når det er noen andre som har ho så er det greit med disse glassene. Så vi får se når ho våkner idag. Jeg tenkte og utnytte at h sover med og ta meg en liten lur selv. Hihi:)

Ha en strålende dag:)



Nydelige høstbilder lånt fra Google.


Midtstill

2 kommentarer:

  1. Hvorfor kjøper du middagsglass til Alma Sofie i Sverige, når det er mye billigere å kjøpe middagsglass på Kiwi? De har senket prisen (nesten halvert) i tillegg til at du får 2 for 1! Så det er MYE billigere å kjøpe sånt i Norge!

    SvarSlett
  2. Ja jeg vet, men jeg syns utvalget er så dårlig her.. Hehe.. De har utrolig mange forskjellige i Sverige:)

    SvarSlett