tirsdag 26. oktober 2010

16 uker

16 uker

3D-16weeks.JPG

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 14 uker gammelt. Den loddrette furen over overleppen kommer på plass denne uken. Beina tar igjen armene i utvikling, og vil fra nå av være lengre. De livlige bevegelsene blir stadig bedre koordinert.

Fosteret svelger fostervann og tisser et ut igjen i fostervannet. Noen av avfallsstoffene begynner å samles i tarmen.

Er det ikke utrolig at fosteret allerede kan suge, svelge, tisse, gjøre pusteøvelser og bevege seg bevisst?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg glemte jo helt og legge ut dette på søndag så da kommer det idag i stede...

Yeeee.. 4 mnd<3

Formen er helt grei. Jeg kjenner det i bekkenet mitt så jeg har ringt til fysioterapauten min så jeg skal få begynt med behandling. Trenger jo ikke å vente til jeg ikke klarer å gå som jeg gjorde sist.

Jeg er ikke lenger så sliten og slapp, men jeg kjenner at jeg trenger en lur i ny og ne. Hihi:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar