onsdag 6. oktober 2010

Ultralyd

Stakkar lille prinsesse <3 Nå syns jeg synd på ho.. Ho driver og får den siste jekselen og det gjør veldig vondt. Ho kan stå rett opp og ned på gulvet og brått begynne å hyle. Alle som har fått tenner vet jo at dette gjør veldig vondt. Heldigvis så hjelper Dentinox litt da. Men jeg syns ikke det er noe moro og se ho sånn. Det gjør vondt langt inni mammahjertet.

Istad så hørte jeg og Oskar hjertet til lille nurket skikkelig godt. Det er første gang Oskar hører det:) Det er jo så herlig. Så nå vet jeg at den lille tassen lever så da kan jeg slappe av litt.
Denne gangen så valgte vi og ikke dra på tidlig ultralyd. Det er helt sykt mange som gjør det og jeg skjønner også at man vil det. Da ser man jo om alt er bra med den lille, men jeg vil heller vente.

Med Alma Sofie så dro vi på ultralyd i uke 9. Det var jo ikke så mye og se på, men vi fikk jo vite at ho levde. Det var jo første gangen og det hele var litt rart så da var det godt og få se og høre at altvar bra.
Nå er det jo ikke så lenge til jeg skal på ordinær ultralyd. Ca 5 uker. Og det går ille fort se.

Mmmm.. Istad så koste vi oss med en is. Den er så sykt god... Creme Brulee fra Diplom tror jeg.. Den er virkelig å anbefale hvis man skal kose seg litt. Må jo gjøre det noen ganger også:)

Bildeopplasteren funker ikke idag så da blir det et innlegg uten bilder:(

Ha en fiiiin kveld <3






2 kommentarer:

  1. Jeg synes det var mye å se på da jeg var på UL i uke 8...men det er leeeeenge siden. Det ER veldig stas å vente til ordinær UL. Man ser jo alt så mye mer tydelig da.

    Trist å høre om prinsessa di som sliter sånn med tennene. Det gikk mye lettere for mine. -Selv om det nok var plagsomt nok. Huff.

    SvarSlett
  2. Ja jeg gleder meg til ordinær UL:) Det er jo bare 31 dager igjen:)

    Det er ikke noe moro med de tennene. Men det de må jo komme opp så:P

    SvarSlett