søndag 3. oktober 2010

Lille lykketroll

Istad så gikk Oskar for og hente lille prinsesse etter at hun hadde sovet lur. Dette møtte han:



Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel.. Håret stod til alle kanter.. Så det var en jente som hadde sovet godt. Ho sov faktisk i 3 timer og 15 min. Det er ganske lenge, men jeg fikk da gjort rent huset og ryddet litt..

Siden jeg har vært så utrolig sliten så er ikke det som har stått høyest på listen. Så det var veldig deilig å få ha litt energi igjen:)

Etter at lille venn våknet så tok vi turen til Ida og Mina.. Alma Sofie var ikke helt i form så vi fikk ikke vært der sååå lenge.. Vi får ta det igjen snart:)


Søte jentene våre <3

Nå er det Robinsom og popcorn..

Ha en fin søndagskveld!!

3 kommentarer:

  1. Hehehe, såååå søt!!! Skikkelig lykketroll :D

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Unger som akkurat har våkna er herlige vettu.. Også så langt hår ho har! Aimée trenger ingen hårklipp med det første, for å si det sånn!;)

    SvarSlett
  3. Ille vakker:) Kan jo ikke gjøre noe annet enn å le <3

    SvarSlett