torsdag 14. oktober 2010

Trøtt

Hei hei..

Trøtt, trøttere, trøttest idag.. Jeg har vært våken i 2 og en halv time allerede, men jeg føler at jeg når som helst kan legge meg i forsterstilling og sove. Jeg får ta meg en liten lur når vesla skal sove litt.

Haha.. Alma Sofie står på gulvet og ser på sånn gammeldans og klapper. Det syns ho var kjempe fasinerenes:) Den jenta er glad i musikk og det er jeg veldig glad for:)
Den gruppa som danser heter Frikar og det er ganske artig og se på.

I går så datt matlysten min ned i hodet på meg. Før klokka var 12 så hadde jeg fått i meg 3 brødskiver og en yogurt. Og det er ikke dårlig. Før så spiste jeg ikke før langt ut på dagen. Så det er veeeldig deilig å ha lyst på mat. Det er ganske slitsomt og være kjempe sulten samtidig som det ikke er noe som frister.

I går etter jobben så var jeg ute og spiste med veninna mi Maria. Det var så utrolig lenge siden jeg har sett henne så det var godt og få litt tid sammen. Tiden strekker rett og slett ikke til noen ganger og det er så trist. Dagene går i ett. Men det er vel sånn det er og ha familie. Snart blir det bare enda værre. Hehe:)
Men det som er så fint med mine venner er at det kan gå litt tid mellom jeg ser dem, men når vi kommer sammen så skulle en tro at vi var sammen i går. Og det er så herlig. At man ikke setter spm hele tiden på hvorfor man ikke har tid til og møtes ol.
Det var ihvertall godt og få snakka, ledd og gråte.. Hehe. Jeg tror servitøren ble litt satt ut når vi skulle bestille mat og Maria satt der og gråt.( av latter) Hehe...

Nå er det bare 2 dager igjen så er det helg. Det skal bli godt. Jeg kjenner at det har vært mye på jobben den siste uka. Det har vært utrolig moro og butikken har blitt så utrolig fiiin, men guri så slitsomt.

Det er så utrolig og se at alle gruvearbeiderne har kommet seg opp.. Det har vært en utrolig prosess. Jeg sitter jo med tårer i øynene selvfølgelig. Tenk og sitte nede i mørket i 2 mnd. Det er ganske lenge..


Lille vennen som koser seg med dyne og pledd og ser på tegnefilm <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar