tirsdag 26. oktober 2010

Deilig å slappe av litt

Nå kom Alma Sofie stabbene bort til meg med drømmehagen filmen under armen. Så nå sitter ho pent på lekematta med dyne, pledd og sutt. Hihi:) Ho er så søt. Det er noe vi gjør hver morgen. Da kan ho legge seg ned og slappe av litt hvis ho vil det. De små blir jo litt slitene de også. Da er det godt og få tatt en pust i bakken.

Vi var jo med på skal vi danse om lørdagen. Eller som publikum da:) Det var så utrolig moro det der. Det var noe helt annet og faktisk sitte inne i studio der enn og se det på tv. Også var det ganske rart og se så mange kjente fjes på en gang. Jeg ble helt utafor jeg. Hehe.
Det som var litt morsomt er jo at det ikke går ann og kjøpe billetter til det så det er bare vener og familie til de som danser som får være der. Pluss oss heldige da:) Så i pausa og sånn så stod vi ute på dansegulvet der sammen med alle og bare følte oss ille kule. Hehe:) Det var egentlig bare rart, men utrolig morsom opplevelse. Takk kjære bror som tok meg med på detta:)

På søndag så tok vi med oss Mathilde og Jesper på badeland. Alma Sofie var jo i hundre som vanlig så ho løp jo nesten bortover når vi kom ut av garderoben. Det kom et kjempe stort gledeshyl:) Jeg tror ungene kosa seg masse. De aka med ho og kasta litt ball.
Etter badingen så ble vi alle sultne så da kjøpte vi med en pizza også dro vi hjem og koste oss med den. Så dette var en veldig koselig og avslappende dag:)

I går så fikk vi smykker på jobben. Wiii.. Det var så utrolig muye fint og jeg vet at jeg kommer til å bli veldig fattig. Hehe. Vi fikk også noen flere klær. Kjempe moro vettu. Butikken har blitt så utrolig fin og vi har fått så mye fine varer:)

Idag så ble jeg vekket på en utrolig herlig måte. 2 små armen la seg rundt halsen min mens jeg fikk den beste klemmen. Ho har blitt så ille kosete i det siste, noe som jeg er så glad for. Ho kan komme bort og bare gi oss en klem også går ho igjen. Hehe. Ho sitter på fanget og koser med håret og ører og stryker på oss. Det er så koselig det:) Smelter mamma hjertet helt:)

Nå kom ho med sutt og pledd og gikk bort til rommet hennes så var det bare å legge ho. Hihi. Ho er så lett å ha med å gjøre ho der:) Elsker lille skatten min.

Nå skal jeg få ryddet litt her også tatt med en liten lur kjenner jeg:)



Deilig å slappe av litt <3

Ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar