tirsdag 5. oktober 2010

Vi går nok en høstdag i møte.. Jeg sitter under pleddet og ser ut. Det ser kaldt ut så jeg er glad jeg sitter her jeg gjøre:)
Alma Sofie sitter på gulvet og spiller trompet. Hun begynner og få ganske mange instrumenter nå. Jeg syns det er viktig med musikk i hverdagen. Her sånn så synger vi masse. Vi setter på høy musikk og vi danser:) Vi sitter og spiller instrumenter. Til nå så har hun trompet, blokkfløyte, munnspill, et lite piano også en mikrofon. Jeg måtte le når jeg kjøpte klokkespillet. Mannen som satt i kassen bare ristet på hodet og sa.. Dere graver deres egen grav vettu:) Hehe..
Så lenge ho har det gøy så er det greit:)

I går så var jeg ute og spiste koselig middag med Pernille og Marthe. Det var kjempe koslig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Skulle ønske jeg var flinkere til og finne på ting. Jeg er så veldig hjemme menneske. Trives godt hjemme med mann og barn. Men det er ille moro og koselig å være ute sammen med jentene også:)

Formen er helt grei.. Litt uvel,men det er ikke noe nytt. Jeg håper virkelig at det gir seg og at jeg får igjen matlysten. Nå er jeg på det punktet at jeg er konstant sulten. Jeg må sikkert ha mat en gang i timen, men det trenger ikke være så mye. Men det er ikke så lett når jeg ikke har lyst på noe. Samme hva jeg tenker på så blir jeg kvalm. Jeg er veldig flink til å spise frukt da:) Og det er jo bra. Helst noe surt. Sånn som sure epler og appelsiner:) Det skjer så mye rart med kroppen når man er gravid:):)

Jeg hadde tenkt å legge ut et fint bilde av oss, men jeg finner ikke kamera så det får jeg ta en annen dag. Jeg er ganske så sikker på at Alma Sofie har tatt det og lagt det et lurt sted.

Her er Alma Sofie i vogna si. Hun koser seg med en liten eventyrsjokolade. Det gjorde mamman også:)

Ha en fin dag<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar