søndag 31. oktober 2010

Trøtt i trynet..

Idag er vi nokså trøtte her alle mann. Alma Sofie hadde vondt i magen i natt så det var ikke så mye søvn og få. Men det skal sies at vi aldri har hatt noe problem med dette også. Vi får sove en hel natt som regel uten noen særlige protester. Vi har vel hatt en natt som dette før. Så vi skal ikke klage. Jeg syns virkelig synd på de som sliter med nattesøvn på barna. Det tar ganske mye energi. Nå har jeg en ganske så snill mann som tok seg av prinsessa i natt. Jeg var så sliten og jeg hadde så vondt i ryggen så det var godt at han passa på litt.

Nå har vi ryddet litt fort her så det ser litt ryddig ut her ihvertfall. Det er utrolig hvor mye vi roter.
Og ihvertfall med en liten jente som snur hele stua på hodet. Hehe. Men sånn er det når det er barn ihuset. Det kan ikke være ryddig til all tid. Et rotete hjem er et sunt hjem. Haha. Til en viss grad da selvfølgelig.

Prinsessa sover nå og vi bare slækker. Når hun våkner så skal vi se på at Oskar spiller innebandy kamp med jobben. Og det er vel de planene vi har idag. Hehe. Hadde håpet at noen ba oss på middag, men tror vi må finne ut noe selv. Jeg hater og lage mat på søndager. Det er en så tafatt dag. Som regel så glemmer jeg og kjøpe inn mat til denne dagen. Så det ender vel opp med utemat. Haha:)

Jeg har så lyst til og begynne å se på en serie. Noen som har noen forslag? Jeg har sett sopranos, Six feet under, One tree hill(selvfølgelig) også Dexter. Og jeg elsker alle sammen.

Jaja. Jeg får slenge meg i armkroken til Oskar og se litt på tv før lilleplutt våkner igjen.
Ha en kjempe fin dag:)

Vesla på tur med Mormor og Bestefar <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar