mandag 11. oktober 2010

En ny uke..

God morgen alle sammen.

En ny dag og en ny uke ligger foran oss. Jeg kjenner at det blir lange uker når det er jobbing i 6 dager. Så nå gleder jeg meg til 2 fri helger på rad. Det skal bli godt og få hvile kroppen litt.
Det skjer så utrolig mye i butikken nå også så det er jo så moro..

I går så var vi på barselbesøk hos Hege, Dag og lille Wilhelmine.. Det var så utrolig koselig. Jeg kjenner at det kiler litt i magen. Tenk at vi skal få en sånn liten en igjen. Det tror jeg blir ille moro. Alma Sofie var helt i hundre vettu. Ho skulle bort og se og kjenne hele tiden. Det er jo litt søtt da. Ho pekte og sa næææ nå ho beveget på seg. Hehe.

Formen begynner og bli bedre nå. Jeg har begynt og få tilbake matlysten, men er ikke helt der jeg var enda. Det er ihvertfall til det bedre. Trettheten blir jeg ikke helt kvitt enda, men det kommer seg nok. Det er jo ikke bare bare og jobbe, være gravid og ha en liten en hjemme. Jeg har ho jo ikke i barnehagen, men det går veldig bra. Jeg hadde aldri klart og levere jenta i barnehagen samtidig som jeg sitter her hjemme og venter på at jeg skal dra på jobb. Jeg vil ha mest mulig tid med henne og da får jeg det bare til og fungere:)



Haha.. Jeg dør av de bildene. Haha:)

Nå får vi gjøre oss klare til og levere vesla hos mormor og jeg skal på jobb.

Ha en fiiin dag alle sammen <3

2 kommentarer:

  1. Du er utrolig tøff. Det er sannelig ikke lett å ta seg av en liten unge, jobbe og være gravid, nei! Du børe virkelig være fornøyd med deg selv, og bare sov så lenge du har mulighet. Det blir ikke noe mer søvn etter at ungen er født. ;-) Haha

    SvarSlett
  2. Så koselig det var og høre da:) Veldig deilig at noen skjønner at det kan være litt slitsomt..
    Jeg får sove når jeg kan nå ja. Hehe:)

    SvarSlett